Direktlänk till inlägg 18 september 2011

I morgon börjar jag

Av sofie collén - 18 september 2011 11:35

godmorgon världen!hur är det med er i dag?

med mig är det bra.

har varit vaken sedan 7 i morse för vi har tvätt dag i dag och nu har jag bara två maskiner kvar sen är jag klar.

Efter att jag hade kastat i första maskinen i dag så tog mig på en härlig morgon promenad på en timme, det var super skönt!:)sa de till johannes då jag kom hem att i dag vare super skönt att vara ute och gå, det känndes som att jag skulle kunnat ha gått hela dagen utan att sluta gå.Det va verkligen en härlig känsla:)


I morgon börjar jag med nutrillet quick start.

Det är en 5 dagars deiet

 

Nutrilett Quick Start

 

Nutrilett Quick Start är en förpackning med olika sorters Nutrilett-produkter:
Nutrilett Shake, Nutrilett meal, pastarätter, buljonger, nudelsoppa och desserter. En förpackning innehåller ersättning för samtliga måltider under fem dagar (sex portioner, varav en dessert, per dag). Kaloriintaget per dag är 830 och räknas därmed inte som VLCD-produkt (gränsen går vid 800 kalorier). Quick Start innehåller alla vitaminer och mineraler som du behöver.

Quick Start passar bra för dig som vill gå på en kort diet för att gå ned något kilo eller för dig som vill byta ut VLCD-dieten för variationens skull och för att få tugga.


Så nu ska jag köra det här en v iallfal sen får vi se om jag bara köra flyttande en v.

Jag och johannes pratade om det föra v för att han skulle vilja äta massa maträtter som inte jag tycker så gott, och då sa jag de säger du bara till så kan ju jag köra nutrilett en v eller äta sånt som jag vill.

Så i morgon börjar jag med nutrilett qucik start och kör det i 5 dagar.

Nu blir det en massa promenader, sen gäller att jag  inte ska äta i upp mig igen då man får börja äta, utan då ska jag inte äta mer en vad jag behöver.

under den här v eller dom här två v ska jag inte dricka dricka ska jag dricka sådant så blir det loka och inga kakor eller något sånt.


nu ska jag börja ändra min livstil ,och börja tänka sunt. sedan då jag äter och inte äta mer en vad jag behöver bara för att det är gott.


Nu säger jag lycka till åt mig sj!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

               Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)   Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)   Den 5 april for jag och m...

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Ovido - Quiz & Flashcards