Alla inlägg under september 2011

Av sofie collén - 7 september 2011 09:07

          

härlig kväll var det i går!:)

Jag gick på body pumpen som började 17.45 kännde mig riktigt duktig för jag körde med mer vikter än vad jag brukar göra:)

efter det for vi till mamma och pappa och åt middag super gött.

efter det for jag och mamma och hälsade på moster!


det jag måste göra i dag är att beställa ett nytt bank kort eftersom jag fick spärra det i fredags, eftersom jag tappade bort det efter jag hade varit och tankat bilen, sen är engelska på komvux och sen blire väll någon form av träning i kväll:)

Av sofie collén - 6 september 2011 11:28

Min göra lista i dag!


plocka undan här hemma

diska

vika i hop tvätten

räkna matte

läsa på engelskan

leka med iza gå ut med iza

och body pump i kväll:D


Av sofie collén - 6 september 2011 11:09

  jag kommer i håg då jag var liten så tyckte jag inte om att använda gummistövlar för jag tyckte dom var så fula, men jag älskade att springa och leka ute i regnet, men jag hade då på mig även då fast jag inte ville ha. Men tänkte på de i dag då jag var ut med iza i regnet att det kanske är dax att man köper sig ett par gummistövlar, och jag ha suttit och tittat nu och inser att även gummistövlar har utvecklas och kan se snygg ut. :) så man kanske borde beställa sig ett par:)              

Av sofie collén - 5 september 2011 07:30

 


I går var jag och älskingen och såg på Jägarna 2 med emil och frida , jalig tycker den var riktigt bra, men den slår nog fortfarande inte första filmen. de känns som att det blev  litegranna som en deckare, men bra va den!:)


I  Dag är det måndag igen och jag är upp som tuppen klev upp kl 6 i morse för jag tänkte duscha sprang ner i tvättstugan och skulle sätta på torktumlaren igen, så ska snart gå ner och hämta tvätten, jag bestämmer mig för att skippa att gå på matten i dag. Ska hinna ta upp tvätten diska sen ska jag fara till granvåg och hjälpa matilda med håret för hon har gjort illa handen:/


kl 14:00 har jag engelska till 15.00:) Sen är det att komma på någon mat för halv sju blire zumba på feka igen, den hära gången fick jag med mig  C och E på zumban så det ser jag fram i mot!:) ja det är väll så här min dag kommer se ut:)så ni får ha en fortsatt trevlig dag så hör jag kanske av mig i kväll!:)

Av sofie collén - 4 september 2011 11:56

  Jag tycker v bara springer i väg:)

älsklingen är och hjälper en som deras familj känner och kasta in ved, och under tiden är jag och iza hemma, ha tvättstugan från 14:00 ska ändå gå ner och kolla så kanske man kan börja tvätta redan nu:) I kväll ska jag och älsklingen gå på bio med frida och emil:)

måste försöka räkna någon matte i dag med:)  men ni får ha en fortsatt trevlig söndag ,för det ska jag ha!:)

Ovido - Quiz & Flashcards