Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av sofie collén - 12 oktober 2010 07:39

  

Ja min helg ha varit kannon:)

Antonia kom hem i fredags

vi grattade sandra och bigitta på lördagen eftersom dom hade fyllt år så vi gav bigitta en smörgåstårta som hannes hade gjort och den var super god och sandra vart nöjd med sina saker men smörgåstårtan var ingen höjdare för hennes del,sandra fick följa oss på marknaden:) jag köpte remare och chips men fick köpa en ny hallon rem på söndagen för sandra tyckte om det så det vart typ upp äten på lördag. åt en massa gott på marknaden och både lördag och söndag åt vi langos till middag verkligen super gott:) på lördag kväll for till emil och dack lite vart inte kals och det känndes skönt:) på söndag blev det film kväll med älsklingen och niklas:) jag just så här ha min helg sätt ut. 

Och att på söndagen hade jag och älsk varit tillsammans i 3 år och 7 månader helt underbart:) här hoppar jag från ämen.

Skulle så gärna vilja åka utomlands och få sola och bada och bara njut och ha det bra.

Sen vill jag att mitt hår ska växa ännu snabbare än vad det gör vill ha långt hår till studenten:)


nä nu ska jag ta och börja gå till skolan hej då:)

Ovido - Quiz & Flashcards