Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av sofie collén - 27 oktober 2010 20:18

  

jag berättade ju att jag hade varit på ett harbalife möte i går med min moster kajsa:)Vi fick veta en heldel om harbalif,så så bställt vi hem så nu ska vi börja med harbalife så nu ska vi byta ut två måltider. Så nu är vi en grupp som vi ska träffas en gång i veckan,så på måndag ska vi träffas igen. ska bli spännande och se hur det komma gå

Av sofie collén - 27 oktober 2010 16:12

   

I dag hade vi redovisning för 1 orna om idrottens historia och det gick super bra jag känner mig jätte nöjd tittade inte ner så mycket på papperet känns jätte skönt att det gick bra. sen nu i kväll ska jag plugga som vanligt. sen ska vi hem till mor och far och äta tacos:)  

Av sofie collén - 27 oktober 2010 09:57

  

 i dag är det lill lördag och det närmar sig mot helgen skönt:)

har inte varit och tränat än den hära veckan, för jasg nu snart haft ont i halsen i två veckor så vill inte träna så jag blir sjukare:/ men jag hoppas det går över snart.

I går följde jag med min moster på ett harbalife möte, så nu ska vi börja byta byta ut måltider.  och träffa gruppen en gång i veckan:) får se hur det hära går nu då:)

Ovido - Quiz & Flashcards