Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av sofie collén - 28 oktober 2010 14:53

  

fick veta i dag att jag får ha mery kay som ett projekt arbete på grud jag sa att jag vill göra det hära för jag vill lära mig att prata in för människor utan att vara nervös vill träffa nya människor och lära mig att att prata in för en grupp. Men hon som ska vara som min kontakt person skulle höra av sig då kurserna skulle börja vilket datum det komma vara längtar tokigt mycket tror jag komma lära mig mycket utav det hära:) super kul verkligen.


Nu närmar det sig helgen igen i morgon är sissta skol dagen innan helg och efter helgen inebär en veckas lov komma vara super skönt. längtar tills måndag då ska jag och kajsa på kurs igen om harbalife komma bli kannon kul:)

på lovet vill jag åka till umeå med mamma och hälsa på mina kusiner men erika hade för mycket just nu så det blir inte av:/ men ska se till att det blir innan jul iallfal:)

så på lovet ska jag försöka göra färdigt uppgifter som jag inte ha hunnint med nu då det har varit skola blir så stressad över allt som ska lämnas in men ska göra undan en heldel på lovet tänkte jag.

Ska jag se om jag får med mig mamma till sundsvall vill hitta tyget till klänningen jag ska ha på studenten. jag längtar som en tok:)

efter studenten blire att springa runt på stan och kolla på frisör salongerna om dom komma behöva någon läling efter 1 år i allfal vill veta ifall det är värt att jag söker in till skolan. Jag vill jobba som frisör och jag vill faktisk bo kvar här i stan jag trivs bra här. Men vill ju inte flytta i från älsklingen men vi får se om jag söker frisör nu efter eller senare. Vill att älsk ska flytta med mig. Men vi får se hur det blir ett år är inte så länge men ändå är det länge. Ja vi se hur det blir. jag vet iallfal hur jag vill leva mitt liv efter studenten. Leva mitt liv med min älskade Johannes vilja vill att vi ska ha hund och efter några år skaffa barn jag vet verkligen hur jag vill att min liv ska vara.


Ovido - Quiz & Flashcards