Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av sofie collén - 29 oktober 2010 14:06

  

sitter och väntar på att vattnet ska börja koka med de tar en jäkla tid vill få i mig nudlarna innan jag börja damsuga och skura golven och vill får det gjort innan älsklingen komma hem.

Av sofie collén - 29 oktober 2010 07:47

  

nu är snart helg ska på två lektioner i dag efter äre äntligen och helg kanske sara och kim ska komma i helgen skulle vara jätte kul:) var tok för länge sedan vi sågs nu och de skulle ju inte sitta fel med en krogrunda heller:) Efter helgen är det äntligen lov skönt!!!!!!


Känna som att det helt pölsligt händer nya saker i mitt liv.

Jag köra på mary kay som ett projektarbete komma få åka på kurser inom det. Sen ska jag börja med harbalife och nu ska jag mejla till en som heter Elisabeth eller Anna-Maria för att jag vill gå utbildning och bli instruktör skulle vara super kul:) Känns som att allt är på sin plats nu helt underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards