Alla inlägg under november 2010

Av sofie collén - 3 november 2010 09:10

  

I morse klev jag upp samtidigt som älskade johannes och drack min frukost tillsammans med han den första harbalife sheck och den var väldigt god så ska jag vara ärlig så är jag faktiskt mätt fortfarande så nu väntas en frukt eller en grönsak innan lunchen:) ska fara hem till mamma och plugga i dag så då ska vi äta middag där sedan:) sen i kväll blire bodypump sen ha jag tänkt tagit mig ut och gå:)och tvätta lite ,det mina planer den hära dagen:)

Av sofie collén - 2 november 2010 11:31

  

Nu är de andra dagen och jag började dagen med att ta en promenad upp till mamma så nu är jag här:) Har jobbat lite med projektarbetet känns jätte roligt,i går ringde min coach och hjälpt mig med att beställa startpaketet som jag ska ha då jag börja sälja sakerna känns jätte roligt det hära komma få åka på kurser så känns värkligen super kul:)  i dag blir kramfors vid 2 tiden för Johannes syster ska skriva för moppe kortet,jag hoppas det går super:) och I kväll ska jag hämta min harbalife prudukter så då börjar jag med det i morgon allt känns kannon nu:) den blire träning i morgon, mitt lov känns verkligen toppen synd bara att det är en vecka. Men otrloligt skönt ändå.

Sen får jag inte glömma att melja om att jag vill bli intsruktör på gk-pulsen allt känns bara som att det går åt rätt hål:) men nu ska be mamma köra hem mig så jag är duschad innan svärmor och matilda kommer och hämtar mig, ni får ha en fortsatt trevlig dag för det ska då jag ha:)

Av sofie collén - 1 november 2010 22:29

  

Nu är det äntligen lov och första dagen har gått. I kväll var jag och Kajsa på kurs igen för herbalife,så i morgon ska vi få våra prudukter och då äre bara att sätta i gång med sitt nya liv:) längtar jätte mycket.

I morgon ska jag kliva upp någolunda tid och ta mig ut på en promenad,sen vid 2 tiden ska jag följa med svärmor och matilda till kramfors för att matilda ska göra skrivningen då för moppe kortet jag håller tummen och hoppas att det går bra. Ja de är så min dag komma se ut i morgon:) Men nu ska jag gå till sägen och krypa ner under det varma täcket med älsklingen.

Ovido - Quiz & Flashcards