Alla inlägg den 2 februari 2010

Av sofie collén - 2 februari 2010 19:19

 

I går ringde hon som stog på lägeheten,och sa till Johannes att hon skulle ringa dom som kolla upp vattenskadan och det. Jag hoppas hon ringer dom snart, så vi kan få bestämma oss om vi ska ha lägenheten.

Ja i dag var inte häller många på skolan. Hade skrivning på 3-5 år på bf får se sen hur det gick. Sen skulle vi ha data i dag men erik våran lärare var inte där i dag, så jag gick ner till tone en sväng till hennes pojkvänns lägenhet. Sen vart det badhuset på gympan. Och sen upp på skolan och ha natur. gcik ner till Tone efter skolan och va där till klockan 5,sen kom pappa och hämtade mig och vi for och hälsade på farmor hon fick komma hem från sjukhuset i går. Men jag tycker i allfal att hon fortfarande inte är nå pigg. Nu är jag skit trött, men ska sätta mig och göra lite teori. Sen åka hem till älsklingen<3 

Ovido - Quiz & Flashcards