Alla inlägg den 24 februari 2010

Av sofie collén - 24 februari 2010 23:39

 

hejsan! i dag skulle jag slutat klockan 4 men fick gå hem vi klockan 2:) kom på det i går då jag satt hemma och åt middag så kom jag på att Christina skulle komma på besök på fredag klockan 1 och jag skulle få sluta halv 1 då. Men därför fick jag sluta tidigare i dag och sen på fredag slutar jag efter att christina har varit där då. 

Ja i dag har jag varit på stan och kollat på gradiner till lägenten har hittat ett par som jag ska köpa till sov rummet. Sen hoppas jag mamma tycker om dom jag hittade upp på affären vid klädax som jag vill att hon ska köpa så jag och Johannes får ta våra nyaste gardiner här hemma till lägenheten:)

Har vare ner till lägenheten i kväll och lämnat 4 låder med saker i.

Så till helgen hoppas jag att vi får till det:) så vi kan flytta in ditt så det går att sova där. Har nu plockat i hop 2 lådor med kläder och galjar i får se om allt får plats. Jag har ju faktiskt min älskade pojkvän med som måste få ha kläderna någon stanns med.

Nä nu ska jag gå och lägga mig jag börjar klockan sju i morgon och slutar halv två. men måste sova nu så jag orkar med.

Sen blir mer saker att flytta ner i  morgon.

det känns super duper bra det hära längtar hur mkt som hälst:)

sovgott allihopa så skriver jag ingen då jag får tid!:D


Av sofie collén - 24 februari 2010 06:51


  

I  går gjorde jag min andra dag på apun.

sen for jag hem till mig och åt middag,och efter det for jag hem till Johannes en sväng men då var inte han hemma,då var han och hämtade nycklarna.

Så i går då han kom hem kollade vi i låder som han hade tagit i från härnösand då han gick i skola. Sen när vi skulle far ner med om grjerna till lägenheten så gick jag inna och lätt bilen gå en stund,och tro på FAN att jag hade glömt att dargit åt handbromsen riktigt så mamma och pappas bli hade rullat in i Johannes skoter:/

Men sen for jag hem till mamma och pappa och sov kom hem vid 11 igen.

och då började jag packa mina låder med muggar och alla mina grejer känns verkligen super bra:)


ja jag skriver väll i kväll om jag hinner jag har ganska mkt att göra just nu.

Men ni får hare super bra så hörs vi kanske i kväll

Ovido - Quiz & Flashcards