Alla inlägg den 4 februari 2010

Av sofie collén - 4 februari 2010 09:44

 

Jag måste börja med att berätta att världens bästa mamma fyller 47 år i dag, vad jag ska köpa åt henne en ska på stan i dag och kolla vad jag hittar.

grattis till henne! jag älskar dig mamma<3


Sara du min allra bästa vän<3 jag älskar dig och saknar dig grymt mkt.

Ska komma och hälsa på dig snart vill så gärna träffa dig nu och att du komma hitt. Tror fan jag måste ringa och prata med dig i kväll så jag får höra din röst.



Men i allfal i morse klev jag upp klockan 6 som allandra mårnnar men i morse skulle jag vara på bilskolan och ha personlig hjälp med teorin hade det till klockan 9. Så nu är jag hemma en stund sen ska jag på skolan till 11.30 då har vi natur.


I går kväll vara jag med Tone en stund på kväll,känns så skönt att vi känner varandra jag kan prata med dig om mkt. Och du har gjort mig mkt starkare för har jag inte torddas sakt vad jag har tyckte,men det törs jag nu. Du är en väldigt bra vän och en underbar kompis. känns som att vi har kännt varandra i evigheter. det känns super bra. Vi är starka tillsammans<3 tack Tone<3


I går kväll då jag kom hem till Johannes så vara han i duschen med då han kom ut så sa han till mig att han hade dåliga nyheter. Jag sa jaha vad är det då. lägenheten är såld,å jag vart så arg jag skrek jävla kärring jävel,jag berättade att jag hade sätt henne på stan och om jag hade vetat det då så hade det känns som att jag hade kunnat strypt henne,fast skulle ju inte ha gjort men skulle kännas så. Men jag vart arg över att Johannes berättade att hon hade sålt den för vi hade faktiskt sakt att vi var intresserad på den,och att hon skulle kolla upp om det var en vattenskada i badrummet. Men sen började dom skratta och då hande Johannes köpt den tror ni jag vart glad då? ja det vart jag:)ska fixa papprena sen så blir lägenheten våran. Det ska bli så otroligt skönt att få flytta hem i från. Så nu du sofie nu äre bara att lära sig och laga mat:) och se till så jag kan jobba mkt så vi kan bo i hop.Det komma bli super mysigt. Sen så flyttar ju Tone in i lägenhet i stan med den 15 och det är vi diana det med men vet inte rilktigt vilket hus. Men nu blir vi ju typ grannar:)  SOFIE ÄR HUR GLAD SOM HÄLST:D DET KAN FAN INTE BLI BÄTTRE ÄN SÅ HÄR!:) <3

Johannes jag älskar dig verkligen allt känns så otroligt bra kan inte hitta någon bättre än dig,det ska vara du och jag,och äntligen så ska vi flytta i hop,nä det kan inte bli bättre än så här. Nu får ni hare så bra så gå och umgås med mamma innan jag ska på skolan, sen kasta i mig något och äta. Hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards