Alla inlägg den 17 februari 2010

Av sofie collén - 17 februari 2010 18:53

vart hemma i från skolan i dag med har barat legat framför soffan och tittat på tve. Ja i morgon åker jag med Johannes och svärmor och hannes bror till norge i fjällena det ska bli super mysigt och bara vara där och mysa där har ju val beroende på hur jag mår om jag bara vill sitta ine i stugan eller vare ute och fiska. Dom ringde i dag och frågade om jag ville jobba i helgen jag tackade nej för jag ville inte resker för gamlingarna och smitta dom. Men i morgon blire skola igen:) får träffa klassen ingen:D ska ta med mig kamran till fjälen så ni få se  bilder sen,komma inte blogga något i helgen men ni får ha en super bra helg det ska jag ha och bli riktigt frisk. På måndag börjar apun igen längtar mkt:)

om jag är nog frisk till veckan så ska jag ta mig på gymet med, är för länge sen jag var där.    snart äre lov igen!:D och då fyller jag 19 år:D men ni får hare så bra i helgen så hörs vi på måndag ingen! hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards