Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

sjuk!

Av sofie collén - 16 februari 2010 20:46

 

Har inte varit nå pigg i helgen.

Och i går hade vi fridlufsdag och alla bf klasser var med varandra.

Sen skulle vi åka skidor med inom idrotten med om jag hade varit hemma då i går hade jag fått åkt med en hellt annan klass och den ville jag inte,tvingade mig ut och va med och nu äre gjort men de va en super dag i går. I dag vart jag hemma i från skolan och tror jag blire hemma i morgon med känns som så just nu.

Men på torsdag måste jag ta mig till skolan måste prata med Christina.

Och på torsdag kväll far jag nog jag och Johannes mamma och bror upp till norge i liminge i till fjälena och är där över helgen kanske. har inte varit där nu på två år tror jag men det har inte varit så bra fiske,men nu är det igen. Det är verkligen super mysigt där. Ska bli super skönt om vi åker ditt och bara få mysa men vi får se hur det blir. Nästa vecka börjar apun med längtar mkt,ska bli så kul:) Men mest av allt just nu så längtar jag till vi får svar på att papprena är godkänd till lägenheten så vi kan få flytta in!:D hejsvejs 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

               Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)   Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)   Den 5 april for jag och m...

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Ovido - Quiz & Flashcards