Alla inlägg den 13 januari 2010

Av sofie collén - 13 januari 2010 22:34

  

hejsan!

I dag har det varit en skön dag slutade tidiigt skulle i gentligen  haft engelska efter bf, men då gick vi och åt lunch sen gick jag och pratade med Biller om det gick bra att jag var med på klassmötet vi hade efter bf och det gick bra så nu ska vi börja sälja saker igen och ha mer discon så vi tar hos någon stans till studenten:)

Sen efter det så orkade värken jag gå ner till bibbi och jenny gruvade sig för att gå ut i kyllan så jag och Malin och jenny va kvar på skolan en stund och bara pratade.

Sen så fick åka av Malin hem och det var jätte snällt, hon ska få igen allt då jag fått körkortet. Men vi körde Jenny till sin lägenhet så hon inte skulle behöva gå ut i kylla och frysa.

Sen for jag och Malin på stan för att jag skulle prata med min frisör för det vart inga slingor i mitt hår som det skulle bli efter som att jag ska bli blond igen så hon tyckte jag skulle vänta till nästa vecka då när jag ska ditt och slinga det.

Sen frågade jag Malin om hon ville följa med mig hem så det gjorde hon,vi ficka och åt pepperakaksdeg som jag hittade och det var super gott men jag åt för mkt för jag har ont i magen nu. Sen tittade vi på Mamma mia jag bara älskar den filmen. Sen fick hon äta middag med oss:)

Sen vid klockan 6 hade vi blivit ner bjuden till faster på fika så vi plockade upp farmor,känns lite jobbigt just nu farmor har börjat och blivit så snurrig igen och det är inge kul.

Så det vart inget pluggande i dag måste göra det i morgon och i helgen.

Så just nu sitter jag hemma och Johannes ska snart gå och lägga mig och läsa lite ur boken jag fick i julklapp  om jag kunde drömma.

På fredag blire nog Sundsvall med Malin ändå det är inte helt fel. Och jag blir tokig det finns för lite lägenheter i sollefteå jag vill hitta en så jag och älsklingen kan flytta,men visst det kan ju ta lite tid i bland.

Men nu har jag berättat om min dag så nu få ni vänta och se hur min dag komma se ut i morgon.

hejsvejs!

Av sofie collén - 13 januari 2010 07:22

 

ja nu sitter jag här och lyssnar på musik innan jag ska på skolan och träffa min underbara klass:) Den hära bilden är tagen på oss då vi var i skule och vandrade,jag älskar det hära bilden den är mysig tycker jag.

I dag är en kort dag sen ska vi ha klassmöte i dag.

vi får höras senare skriver då sen om hur min dag,kväll har varit

hejsvejs så länge 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards