Alla inlägg den 26 januari 2010

Av sofie collén - 26 januari 2010 18:44

  

Det känns som att jag bara skulle kunna ge upp nu,men det får jag fan inte göra .Har nu gjort om Kunskapsprovet 4 gånger och den sätter sig aldrig så less på att jag kuggar på samma sak verje gång,men samtidigt äre bra att det är samma. Nästa gång blire muntligt i allfal ska ringa och boka nytt i morgon, jag tänker verkligen inte ge upp nu. Skönt att jag har min pojkvän,familj och vänner som stötar mig. Men nästa gång hoppas jag den sitter. Hoppas mattias har fixat så jag får förlängt på körningen. vill bara lyckas ta det nu så jag få sätta mig i bilen och bara åka i väg och känna den dära otrligt sköna känslan att få köra bilen utan att ha sina föräldrar bervid sig,vill kunna åka i väg sj nu.

Ja som sakt i dag har min dag varit ledsamt,men men så är det de är bara att ta nya tag och inte ge upp!!

Sen har jag hållit på med datan i kväll ska fortsätta snart igen, man måste ta pauser med annars orkar man verkiligen inte med det. Men nu får ni hare så bra.Så ska jag ladda mina batterier inför skolan i morgon!

tack alla som finns där för mig<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards