Alla inlägg den 27 januari 2010

Av sofie collén - 27 januari 2010 07:15

  

Ja i går vare ingen vidare dag för min del:/ som sakt som jag skrev i går så kuggade jag ju på skrivningen igen så nu får jag muntligt nästa gång och det känns bra. I går for pappa ner till farmor och jag ska till mamma att pappa måste ha somnat hos farmor för han vart där så länge. Så vi ringde och kollade hur länge han skulle bli där. Ja då hade ju farmor blivit dålig igen hon fick komma hem i måndags och tillbaka på tisdag:/ Pappa sa att dom hade jätte en fel pencelin. Men nu vet jag inte om det blev så att hon vart inlagd eller inte måste kolla det med pappa sen,jag vet inte när han kom hem i går. Men jag hoppas verkligen att du blir piggare snart farmor<3 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards