Alla inlägg den 31 januari 2010

Av sofie collén - 31 januari 2010 23:11

  

I dag vid två tiden for jag och älskingen och tittade på  lägenheten vid diana:)

Jag tycker det va mysig,och det fanns en fånd väg och jag älskar fånd vägar.

Men Johannes hittade en fukt skada ine på toa vid duschen så det var väll inte så kul:/ men hon skulle kolla upp hur det var med om det var hyresvärden som fixade det eller om vi,så vi skulle diskutera pris på den sedan. Men det är ju som sakt inte säkert att det blir  den. Men jag tyckte om det:) Sedan for vi och handlade inför att vi skulle göra langos hemma hos mig i dag, så svärmor och hela familjen kom och åt. super mysigt tycker jag.

Sen har jag läste på om förskola,skola ocg frittidshem så har min dag sätt ut så nu får ni sova så gott hare!


Begitta har tagit kortet!

Av sofie collén - 31 januari 2010 11:40

  

hejsan! Hur äre med alla i dag? sj så är jag ganska trött sen går dagen.

var på middag i går hos min moster i hennes nya hus,jag tycker det var super fint:) Senare på kvällen for jag Johannes och mk till emil satt där och dracke lite,å det var trevligt tycker jag. Senare på kvällen skulle jag ha träffat min kusin på krogen men jag fick inget svar av henne. Så jag vart kvar med pojkarna.


I dag ser min dag ut så att jag och älsklingen ska åka och titta på en lägenhet vid diana å det är en två,sen måste jag hem en sväng och plugga en massa:/ ja det är väll så min dag komma till att se ut. jag bloggar nog senare sen i dag då vi har varit och tittat på den så får vi se hur det blev med den saken så hare så bra så länge:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards