Alla inlägg den 15 januari 2010

Av sofie collén - 15 januari 2010 09:13

Hejsan! 

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att Malin calle och matte ska hämta mig för vi ska åka till sundsvall och jag tycker det ska bli super kul:)

ska kolla om jag hittar Adidas väska på stadium som jag hittade på nättet för min gamla är trasig och så vill jag inte ha det.

I går kom jag aldrig för mig att skriva något.

skulle ha varit med malin en sväng i går kväll ,men det vlev inte för att jag sa att jag skulle plugga och mamma skulle komma hitt med körskolebökerna för hon skulle ändå hitt och se hockyn.

Men hon kom senare en jag trode så det blev inget plugg heller.

Jag hamnade med dom andra och tittade på hocky å inte gick det nå vidare heller. färgestad vann med 5-2.

bättre lycka nästa gång hoppas jag.

nä nu ska jag inte skriva nå mer dom är nog här snart.


hejsvejs:) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards