Alla inlägg den 30 januari 2010

Av sofie collén - 30 januari 2010 15:59

  


Är bara tvungen att lägga upp den hära bilden på min älskling.

Nu efter att jag hade frågat begitta om det gick bra, mamma säger att man inte ska lägga ut bilder som fotograffer har tagit utan att frånga. Så jag mejla till begitta och hon sa att det gick bra:)har även en till bild och bilder som hon har tagit på mig:)

I går skulle jag ha följt med Tone till frisören för att skulle klippa sig.

Och på torsdag ringde då mig och frågade om jag kunde jobba,jag kände på mig att det var något jag skulle göra på fredagen men kom inte på vad det va så jag sa ja . Och någon timme efter kom jag på att jag skulle följa med tone men då vart ju inte det.

Men i går då jag klev upp på morgonen och hade fikat och duschat och det innan jag skulle på jobbet. jag gick och la mig stund till bredvid älsklingen. Å då bara snurra det till i mitt huvve och jag mådde illa och kännde mig inge pigg i magen.Så jag ringde och sjukanmällde mig för vill inte smitta gammlingarna. Så jag var bara hemma i går och tog det lungt gick inte utan för dörren på hela dagen.Men i dag är jag piggare så i kväll blire middag hos moster med Älsklingen och mamma och pappa.Men jag och Johannes väntar tills min kusin har slutat vid halv 7 så ska vi hämta han sen far vi.Äntligen ska jag få se hennes nya  hus. Senare i kväll kanske det blir ut gång för min del men beror på när jag komma hem i från östeforse tänker inte stressa.

Nä nu ska jag ta och vara snäll mot min älsklinge och städa hans rum :)



Johannes du är mitt liv jag älskar dig verkligen och vill inte att vi ska skilja på oss nån gång. Du finns för mig,du får mig på bra humör om jag är ledsen. Du finns alltid där.Kan inte hitta någon bättre kille.Du är kärlekan i mitt liv.

Min kärlek till dig är obeskrivlig skulle kunna sitta hära i timmar och bara fundera på vad jag ska skriva skulle kunna bli hur mkt som hälst.<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards