Alla inlägg den 6 december 2010

Av sofie collén - 6 december 2010 21:49

Ja efter 3 födelsedagar och två jul bord och två dagars fest hade jag gått upp ett hekto, så det känner jag mig riktigt nöjd med. Försöka komma ut på promenader och gå på pass så kanske jag har gått ner några kilo tills vi ska börja om kursen:) men vart ändå nöjd hade ju som sakt trot att jag skulle ha gått upp kanske två kilo efter det hära. men icke bra jobbat:)  

Av sofie collén - 6 december 2010 16:27

  

fy jag är verkligen sjukt less på skolan nu, jag vill verkligen att tiden bara ska gå snabbare så jag snart kan få gå ut skolan, och kanske hitta ett jobb eller om det blir att plugga till frisör, vet så mkt jag vill men som sakt måste ta en sak i taget. Ja i kväll så äre kursen igen jag förväntar mig inget posetivt i dag för jag har ätit två julbord den hära helgen och festa 2 dagar den hära helgen, men nu ska jag se till och börja om så kanske jag kan gå ner nåt kilo:) men nu håller jag på att laga spagetti och köttfärssås, sen äre som sakt kursen och sen blire en heldel pluggande i kväll. Men ni får ha en forsatt trevlig kväll:)

Av sofie collén - 6 december 2010 07:02

  

Den hära helgen har varit toppen:)

I fredags så fylldes Johannes bror mk år sedan drog vi till min kusin till hans lägenhet, där var vi nog i allfal 20 personer som var där och festade Johannes hade Kim här i fredags till lördag morgon en kompis i från härnösand så han var här med för att festa med Johannes de va trevligt. På lördag gick vi på stan innan Kim skulle åka tillbaka hem till nyland jag hittatde mina studentskor, toppen sen gick vi och fikade på myrgården uppe vi klädaffären vid stil, super gott och mysigt de med:) Senare på kvällen blev det firma jobb med älsklingen jobb och massa andra byggare med julbord på hullstagård med förställning och mycket dans blev de för mig:) hade riktigt kul,vid 1 tiden gick vi ner på krogen och dom kollade inte lägg så vi gick in där de va för 25 + :) Men tyckte de va roligare upp på hullstagård:) och på söndagen blev de att fara till ramsele och äta julbord,sedan for jag hem till mamma och pappa och gjorde lite läxa sen hem och bara lata sig här i soffan man var inte så pigg efter att ha festat två dagar i rad, jag var väldigt trött och seg, men nu äre en ny vecka och nu äre bara två veckor kvar till jul längtar det är så himla mysigt med jul. måste försöka köpa nå julklappar i veckan och till helgen. Nä nu ska jag göra mig klar för att ta mig upp på skolan får  se i fall det blir promenad eller att jag tar bilen i dag, men har trevlig dag,så skriver jag kanske i kväll:) hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards