Alla inlägg den 26 december 2010

Av sofie collén - 26 december 2010 21:29

 

hej allihopa! har ni haft det bra i jul? det har jag haft jag har haft en riktigt bra jul helg, men nu är den över:/ jag är super nöjd över allt jag fick. Fick pengar presentkort koppar parfym tavla film, sallads bestick och en massa annat orkar inte räkna upp allt. Jag och älsklingen fick ett litet runt bord från ikea som jag viljat haft ett tag och en stavmixer, jag har fått många fina presenter som jag är super nöjd över, och nu är det ju lov så nu tänker jag försöka komma i gång med träningen igen då jag inte har någon läxa, ska bli riktigt skönt faktiskt. ja jag har väll inte så mkt mer att skriva om just nu, så ni får ha en fortsatt bra kvällen, så skriver jag kanske i morgon:)  

Ovido - Quiz & Flashcards