Alla inlägg den 23 december 2010

Av sofie collén - 23 december 2010 11:49

     

 I morgon är jul och det är första året som du inte är med oss, komma kännas tungt i morgon då du inte är med, då alla är sammlade, då kommer det kännas men vart är farmor. Jag ska tänka på dig i morgon farmor, men du kommer ändå vara med på något viss, du kommer sitta på min axel som jag säger att du gör då jag behöver dig , du är min ängel, så det kanske känns som en lättnad ändå i morgon eftersom jag kommer tänka att du sitter där med oss alla. jag hoppas att du och farfar får en bra jul ni med. Jag har tomten här i hyllan som jag har fått av farmor du hade skrivit mitt namn under den.  Men nu ska jag göra mig klar för dagen.

Av sofie collén - 23 december 2010 10:40

  

 jag längtar nu, för nu är det nära det är jul i morgon:) får verkligen inte glöma bort att jag  har tvättstugan i dag.

ska på stan då älskingen kommer hem och fixa det sista innan jul:) ska fundera ut vad jag önskar mig av han, han sa att jag fick peka ut något på stan för han har inte hunnit hitta något. för se vad det blir i julklapp:)

i kväll ska vi ha uppesitta kväll hos morbror och leka paketleken:)


Ovido - Quiz & Flashcards