Alla inlägg den 22 december 2010

Av sofie collén - 22 december 2010 21:55

  

just nu är jag och älsklingen hemma hos mamma och pappa och hälsar på vi ha slagit in dom julklappar vi har klara i allfal i morgon blire att in för handla dom sista julklapparna:) men nu ska vi äta doppigryta, verkligen super gott,kan ni fatta att det är jul i övermorgon, vi får se om vi hinner hjälpa mamma och pappa med julgrannen här hemma, älsklingen ska ju upp och jobba i morgon fram till klockan 12. På kvällen ska vi ha upper sittar kväll hos morbor och köra paketleken ska bli kul och vara med på det. så i morgon äre uppe sitta kväll hos morbror. men nu ska jag gå och äta doppigryta ha en trevlig kväll så skriver jag i morgon . hejsvejs!

Av sofie collén - 22 december 2010 15:18

  

   

har nu damsugit färdig och skurrat golvet så de är städat till älsklingen kommer hem :)Ska då se i fall jag får med mig han på stan och köpa dom allra sista julklapparna vi får se hur det blir:)<3

längtar verkligen till jul dagen nu :) kommer min bästa vännen hit till stan och vi ska gå ut på krogen som var alldelse för länge sedan vi gjorde men nu ska det bli av, så bli så kul och få träffa gumman som va jätte länge sen, men vi kommer ha riktigt roligt:) det  går inte ha tråkigt med den hära bruden hon är underbar:)<3  

Av sofie collén - 22 december 2010 11:59

  

tänkte ta och hoppa in i duschen och duscha av mig och ta och raka  bennen och göra mig klar för dagen, ska se promenera bort och beställa vårrullar till julbordet på fredag, kanske ta en sväng och titta runt på stan med:) ska försöka damsug och skura golvet innan älsklingen kommmer hem. så nu har jag inte tid att sitta kvar här, så ni får ha en forstatt trevlig dag, för det ska jag ha:)

hejsvejs!

Av sofie collén - 22 december 2010 10:36

 I går hade vi Bf avslutning på skolan, så det blev att vi pysslade fikade och lekte det var trevligt. Och i dag skulle vi ha haft hela gbs avslutning, och våran mentor berättade att vi inte skulle ha någon mentors tid, och då kännde vi alla måste vi gå hit då. Men dom sa att vi inte behövde, så nu är det första morgonen på jul lovet och det är super skönt:) jag startade upp Spotify och får syn på att Jays album fanns där nu och det var bara inte vinnar låten, så nu sitter jag här och nötter igenom albumet, och det är skit bra  han är verkligen bäst, min nya idol nu  iallfal:)   

Ovido - Quiz & Flashcards