Alla inlägg den 24 december 2010

Av sofie collén - 24 december 2010 13:18

  

tänkte bara passa på att önskla en riktigt god jul:) min dag har börjat toppen fick den hära filmen av älsklingen på morgonen då jag vaknade:) längatar tills jag kan sätta mig och titta på den. Sen köpte ju mamma en volymtång åt mig vi hittade ne i kramfors för bra pris och jag brukar ju få öppna en på morgonen så då fick jag den:) så nu har jag ämtligen fått till volym i mitt hår är jätte nöjd med den. :) ska ta kort på allting som jag fått sedan:) men än så är jag nöjd och tror jag komma vara nöjd sedan med:) vi ska snart fara till mina kusiner och fira jul, så där  ska jag vara ett tag sedan far jag till ramsele och umgås med älsklingen familj och firar där:) tänkte att jag kunde passa på att skriva ett inlägg då jag ändå är färdig, för att åka sedan. Och i morgon kommer sara och då blire krogen som gäller:) så nu önskar jag er en riktigt rikgtig god jul:) 

Ovido - Quiz & Flashcards