Alla inlägg den 17 december 2010

Av sofie collén - 17 december 2010 09:16

  

I dag äre fredag och det är pricis en vecka kvar till jul och jag längtar så mkt, älskar julen att få umgås med hela familjen och bara ha det bra. Sen på julaftons kvällen bär det av till ramsele för min del, ska försöka ta mig dit på något sätt. På juldagen kommer sara till mig så ska vi gå på krogen var på tok för länge sedan nu. Skulle så gjärna åka utomlands igen, ser ni vad skönt det ser ut.

Hade gjort engelska uppgifter för att jag vill vara ledig i dag och åka till sundsvall för jul handla och jag får inte med mig någon, och mamma vill inte köra i det hära vädret,så vi ska försöka ta oss till kramfors och titta lite, så kanske det blir sundsvall i morgon.

i går känndes det som vanligt igen på skolan och det känndes jätte skönt, sen vare julbord super.:) sedan vare ju julshowen med, och tycker väll den var bra  men som sakt skulle ha varit lite mer jul i den och inte så kort ,den var bara i 45 min. Men annars vare kannon. men nu ska jag inte sitta här länge till i fall vi ska försöka ta oss till kramfors.:) hejsvejs så länge! 

Ovido - Quiz & Flashcards