Alla inlägg den 3 september 2010

Av sofie collén - 3 september 2010 07:50

  

hejsan hur äre med alla i dag? jag är ganska trött men det går nog över då jag har min första lektion sedan i dag:) jag börjar med gymmet på arla och sedan ftografiskbild och sen engelska på iv sen var andra veckan av klarad:) det närma sig till studenten för varje vecka som går:)

men efter studenten ska jag nog söka till de nordiska frisörinstiutet som jag skrevit för förut:) det känns som att det yreket skulle passa mig jag älskar att träffa nya människor. Har läst på deras hemsida och tycker det låter på bra sen har jag även pratat med dom via mejl angående om mig och det låter toppen. Kan nog hända att mitt yrek som jag ska jobba med i framtiden blir frisör,det känns som rätt det känns som jag. efter studenten ska jag ta kontakt med skolan och få åka ditt på en praktik veckan så jag får se hur utbildningen och går till,och så dom får träffa mig, se hur jag är som person. Jag längtar veckligen:) då blir det väll att jag är i östersund på veckorna och komma hem på helgerna:) Det känns så otroligt skönt att jag vet vad jag vill göra efter studenten. Det är ju många som inte bruka veta vad dom vill göra. Men det gör jag. Nä jag får skriva mer i kväll om jag hinner ska ta mig bort på gymmet snart. men ha en bra dag så länge för de ska jag ha!:)

Ovido - Quiz & Flashcards