Alla inlägg den 9 september 2010

Av sofie collén - 9 september 2010 12:42

  

Ja nu är i hem en sväng igen ska tillbaka på skolan till 10 i 2 och ha sista lektionen för i dag,skönt och i morgon är det fredag och sedan äre äntligen helg igen:) fatta va grymt fort dom hära veckorna ha gått då vi börjar nästa vecka så är vi ine på 4 veckan då ha vi sedan gått en hel månad hoppas verkligen hela håret går så hära fort skulle vara super skönt:) men studenten närma sig för varje dag som går och jag börjar bli lite stressad över det. Jag funderar faktiskt på om jag ska beställa hem  herbalife för den klänningen jag ska ha måste jag ha plattare mag till,jag vet att det hjälps om man bara äter nyttigt och träna men ett år känns lite lite. Sen behöver ju säkert hon ett tag på sig för att sy den hon som ska göra den åt mig. Så jag måste göra något åt det och jag vill verkligen ha den. Så jag funderar på om jag ska beställa hem de hära nu då och sedan byta ut frukost och lunch, jag kan lika gärna dricka det till lunch för skolmaten  är så fruktansvärt äcklig tycker jag.  hare bra så länge:)

Ovido - Quiz & Flashcards