Alla inlägg den 16 september 2010

Av sofie collén - 16 september 2010 22:01

  

nu har den hära torsdags kvällen gått. Och jag är arg på mig sj.

men jag va ändå sjuk halva måndag och tisdag.Men den hära veckan har jag inte varit och tänat någonting. Så i morgon ska jag och på arla till klockan 7 och ställa mig på crosstrainen 8.40 då min lektion börjar där. Men då har ju typ tränat för dom dag jag inte ha tränat. Måste se till att vara frisk till nästa vecka så man inte hamnar på lat sidan.  nästa vecka blire hårdträning igen. ja i morgon äre det fredag och sedan äntligen helg. längtar som en tok till den 5 oktober för då har vi våran första studentfest:) men nu får ni sova så gott det ska jag göra i allfal:)

Av sofie collén - 16 september 2010 07:44

  

vart tyvärr ingen träning i går. :/har inte varit och tränat på hela veckan,får nog räkna med att jag inte komma ha gått ner 1 kg tills på tisdag men ska göra mitt bästa. Vart ju ingen träning i måndags efter som jag gick hem från skolan,och på tisdag blev jag hemma med. och i går så for jag och älsklingen och hälsade på sara och Kim. det var trevligt,vi satt och pratade lite,tittade på Idol och sara hjälpte mig med att färga håret tack så mkt gumman.Tack för att vi fick komma i går,behövde verkligen få träffa dig och skratta av mig lite,kanske fick lite mer engenerig till att orka skolan då man fick träffa dig en sväg.Så i går då vi kom hem i från nyland var klockan så pass mycket så jag orkade verkligen i gå på gymmet då. Så nu blire hård träning rästen av veckan.Jag får inte glömma bort att jag måste plugga till samhälls provet som vi ska ha nästa vecka. Nu ska jag snart åka upp på skolan. I morgon äre fredag sedan är det äntligen helg igen:) 

Ovido - Quiz & Flashcards