Alla inlägg den 11 september 2010

Av sofie collén - 11 september 2010 12:02

           

tis 11 sep 2007  tor 11 sep 2008    fre 11 sep 2009        lör 11 sep 2010   


visst förandras man för varje år som går:)  

Av sofie collén - 11 september 2010 11:25

       

godmorgon på er! Sovit gott? de har jag iallfal jag  vaknade klockan 20 i 11:)   

älsklingen är ute hos svärfar. och jag har nyss ätit frukost och ska snart ta mig på gymmet en sväng:) efter de blire kanske till att åka ut till älsklingen som är hos svärfar:) annars vet jag inte rikitgt hur min dag komma bli,vi tar dagen som den komma. Glömmde bort i går och skriva att jag och älsk hade varit tillsammans i 3 år och 6 månader i går. Känns verkligen toppen de här. Jag är fortfaraden lika kär i dig som jag va i början helt underbart. Känns som att de komma kunna bil några år till. Jag hoppas att de är du och jag livet ut älsklingen. jag älskar dig mest av allt<3

Ovido - Quiz & Flashcards