Alla inlägg den 20 september 2010

Av sofie collén - 20 september 2010 20:10

 

hejsan! hur har eran dag varit:) min ha varit super bra:)

jag följde med mamma på en analys om våra hudar,så nu fick vi veta vare va för fel,äntligen vad skönt,nu ska min hud bli normal igen.

ska hålla på att fixa med den i kväll då jag komma hem från gymmet då,ska jag börja behandla mitt face:P

har varit och klippt mig i kväll, trodde ju att det var idol men de är ju bara på fredagar nu. så då ska jag inte sitta här, ska gå och träna så de blir gjort. så ni får hare så bra för det ska jag ha:)

Av sofie collén - 20 september 2010 07:39

     

I dag äre måndag efter skolan hade mamma bokat henne och mej på någon som har med huden och göra,jag kanske kan få reda på varför jag är så torr i ansiktet då,kanske får något bra svar på vad det kan va. Sedan 18.45 ska jag i väg och klippa mig, fy vad skönt för de behövs verkligen toppas mitt hår nu.

Jag och älsklingen har ju planeart litegrann att vi ska skaffa en hund tillsammans,Mirra skulle ju få sina valpar till sommaren och vi tycker de är ganska länge kvar dit. Så nu sitter vi och titta runt lite,vi hittade en kennel som skulle få till valpar till början av året. Men spanar runt lite så vi får se vad det blir.Nä nu kan jag inte sitta här länge till,måste ta mig på skolan.

Ovido - Quiz & Flashcards