Alla inlägg den 1 februari 2011

Av sofie collén - 1 februari 2011 22:58

var på body pump i kväll med erika:) var super kul va så länge sen nu:)

men nu ska jag komma i gång med träningen igen:)

Av sofie collén - 1 februari 2011 22:42

Det är något som saknas hos mig nu. Jag saknar min underbar världens bästa pojkvän:) men veckan börjar närma sig sitt slut och jag får snart träffa han igen. Längtar till jag får ge han en stor bamse kram och pussa hur mkt som hälst på han, det är tur att det finns mobilerna så man får höra hans röst i allfal:) På torsdag ska han få åka och titta på valparna :) jag längtar tills då han kommer hem så jag få se bilderna på mobilen med:)

men nu ska jag gå och sova så är det onsdag i morgon och det är en dag närmare till han kommer hem:) så nu har jag inte tid att sitta kvar här:)  sov gott allihopa:)


så snart får jag råom min älskade pojkvän igen:)<3<3<3<3<3<3<3<3

Av sofie collén - 1 februari 2011 16:18

 

 I dag har vi i klassen haft våran hälsoprujketarbeten så i dag redovisade vi:) det blev från föräläsning till core pass och joga och avslappning hur härligt som hälst:) och en massa frukt på det och en nyttig lunch på österåsen ett hälsohem är det:) sen lyssnade vi Ninni då hon hade föräläsning om kost och allt vad de kan inbär jätte roligt och bra och lärorikt, jätte duktig på att hålla i förälsning tyckter jag man blev inte utråkad tycker det var lärorikt:) Så hälst vill man bara sluta äta fast man inte ska göra det, och skulle aldrig klara av det heller. Så det blev en riktigt hälsodag i dag:) och body pump i kväll längtar:) och då får man träffa erika igen:) men ni får hare bra. nu skaj ag snart äta middag sen blire träning klockan 6 och efter det blir det att malin och cozmos kanske sover hos mig igen eller jag hos dom. får de vad det blir av utav kvällen:) men ni får ha det bra det ska jag ha:) 

Ovido - Quiz & Flashcards