Alla inlägg den 28 februari 2011

Av sofie collén - 28 februari 2011 18:23

                             

Jag måste bara vissa bilderna på en av tikarna vi funderar på. hon kallar dom för Rosen nu:) hon är underbart fin Det blir nog den hära eller en som heter slipsen:) ÅÅ vad längtan är stor nu:):):)<3<3<3 Tack Isabelle för att du mejlade bilderna jag blev super glad:)


nä nu är det dax att sättas sig och plugga religon:/ men skönt då det är färdigt:)

Av sofie collén - 28 februari 2011 10:49

 

Ja den hära veckan får jag ha min underbara älskling här hemma i vecka det känns underbart:) jag älskar han så otrloligt mycket:)


Men i dag ser min dag ut som så

Att jag tänkte ta mig en promenad nu!:) tänk då vi ha våran lilla gumma och då hon komma orka gå längre promenader i sånt hära fint väder som det är i dag det kommer vara underbart:) jag längtar tills vi får ta hämta hem henne:) ja i morgon är dom 5 veckor  tiden går så otrloligt fort så snart har vi hon här hemma :) det kommer vara så mysigt:)

Men sedan i dag efter promenaden blire duschen och städa lite och plugga.  Ni får ha en bra dag så hörs vi nog i kväll:)

Ovido - Quiz & Flashcards