Alla inlägg den 21 februari 2011

Av sofie collén - 21 februari 2011 23:02

  

Ja nu är äntligen resan bokad ner till s-holm den 25 mars:) Så klockan 06:00 avgår tåget från sundsvall och jag är frame 09:45:) Sen blire till att åka och hämta valpen sendan blire en bilfärd hem på cirka 5 timmar kanske men det är det klart värt:D Fick med mig min underbara mamma som ska hälsa på släkten där nere då under helgen , så slapp jag åka sj med:) Men nu äre inte så länge kvar:)

Av sofie collén - 21 februari 2011 00:31

  

Ja klockan är ju över 12 så att.

Men Johannes ska nog fara och titta på valparna i dag:)

Så i dag får jag troligast veta vilken av tikarna som kommer till och bli våran lilla flicka:) längtan är stor nu:) och i morgon äre i tisdag och då är dom 4 veckor gammal:) inte länge kvar nu tills det bor en valp hos oss:)

I dag då jag ha vaknat ska jag sätta mig och boka min tåg biljet så det är gjort. Har jag någon som kör mig och mamma om hon skulle ner och hälsa på sin kusin då, så kostar biljeten mig 145 kr:) verkligen toppen:)

men nu ska jag gå och sova så jag får ta mig upp nu på morgonen:) sov gott:)

Ovido - Quiz & Flashcards