Alla inlägg den 15 februari 2011

Av sofie collén - 15 februari 2011 18:07

  

Ja i dag är dom 3 veckor och dom är så sjukt söta:) fy vad jag längtar nu , snart äre bara en månad kvar tills våran flicka får flytta in:)  kommer bli hur mysigt som hälst:)


Ja i dag har jag inte hunnit med allt jag tänkt , men börjar 4 i morgon så jag får ta det då:) 

ja ni får ha en bra kväll:) få se om jag skriver i kväll med:)

Av sofie collén - 15 februari 2011 11:29

  

Vaknade vi klockan 10:00

ätit frukost

tittat runt på datorn

duscha

åka ner till lägenheten och städa

titta efter en filt till valpen

hälsa på min gudmor på sjukhuset

hälsa på svärmor

börja på religons uppgiften så man inte ha kvar allt till sista veckan

titta lite på tv

och prata med älsklingen<3

få höra om han vart och tittat på valparna igen:)

Sova

ja så här har jag tänkt att min dag ska se ut. :)


Ovido - Quiz & Flashcards