Alla inlägg den 7 februari 2011

Av sofie collén - 7 februari 2011 15:11

 

Längtan känns som evigheter tills  våran flicka flyttar hem till oss. Det är inte den som är på bilden men det är den rasssen:) i morgon är valparna två veckor:) dom är så otroligt söta:)

Pratade med min mentor att jag skulle behöva vara ledig 3 dagar  vecka 13 och göra hem uppgifter, berättade också varför sa som det var annars kommer det ändå fram av någon annan så lika bra att säga det sj , så det inte blir hemskt att träffa hon sen, och som dom flesta vet så klara jag inte av ljuga, då skulle jag bara må dåligt sedan och måsta berätta det ändå. Därför är väll det enklaste att bara berätta varför jag ska vara ledig. Jag ha varit ledig en gång i 1 annars ha jag varit på skolan eller sjuk eller om man ska till läkaren eller något sånt. Men Christina trode inte att det skulle vara nå fara bara jag pratade med om andra lärarna jag ha dom dagarna den veckan:) Så nu hoppas jag att Britt-marie och Hjördis tillåter mig det hära med. Jag längtar så mkt tills jag ska få hämta valpen:)

Av sofie collén - 7 februari 2011 00:10

      

Ja nu är min älskade Johannes i s-holm och jobbar igen:/ blev ledsen den hära gånger mina tårar började rinna då jag gav han den sista kramen innan han for, han är ju min världen, men det var så skönt att han kom hem i helgen:) Jag hoppas på att han kommer hem till helgen med, men det får vi se kan kanske hända att han stannar kvar och jobbar. Han är så otroligt duktig, och jag älskar han för den han är han är min luft mina andetag han är helt enkelt hela min värld:)  ja jag saknar han så otroligt mkt , men det är faktiskt otroligt mysig att få sakna varandra i bland med. För när han väll är hemma är man den lyckligaste i världen. du äre de bästa som hänt mig. Och jag älskar dig för alltid.



I kväll ha jag sutit och tittat på hund saker igen på nättet. Jag har hittat en otroligt fin bädd som jag vill att våran lilla flicka ska ha då hon kommer hem till oss:) visst är den fin:) den kostar 299 och det är väll inte så farligt:) får se vad det blir. Men nu ska jag gå och lägga mig. ska försöka göra klart svenskan i morgon så jag kan åka och lämna den i morgon:) Och då ska jag hämta hem min studentmössa:) jag längtar verkligen nu. fy så skönt det ska bli. 

 På onsdag börjar min praktik längtar:D   

Ovido - Quiz & Flashcards