Alla inlägg den 5 februari 2011

Av sofie collén - 5 februari 2011 11:12

I går fyllde min älskade mamma 48 år:) och hon hade en riktigt bra dag i går:)

Av sofie collén - 5 februari 2011 10:59

            


Ja i torsdag då älsklingen kom hem, så bad han mig att gå ut och titta i hans firma bil, i hans arbets jack i vänstra bröst fickan. Men jag hittade ingeting, så till slut tog jag in jackan ,och sa jag hittar inte. då tar han fram deur jackan:) då är det en lapp som det står på att vi har tingat en ting:) och jag är verkligen hur lycklig som hälst, jag har värdlens bästa pojkvän i världen, finns ingen som är så underbar som han, och nu ska vi skaffa hund tillsammans:) kan det verkligen bli bättre:) men nu känns ju 7 veckor otroligt länge, men det kommer nog gå rätt så snabbt en då även fast det känns som en evighet:)så snart har vi en liten valp:) längtar otroligt mkt vill bara att veckorna ska rinna i väg. men när 7 veckor ha gått , så bor den söt liten 4 bent vän här:)



Sen fick jag veta att studentmössorna äntligen har kommit. Tänker åka och hämta min studentmössa på måndag:) , då ska jag ta på mig klänningen och mössan och titta mig i spegeln och bara längta tills studenten kommer:)  men det börjar verkligen att närma sig nu:)


Klockan 3 ska jag gå och titta på trassel med mamma och min kusin erika, det ska bli mysigt det med , och att få träffa kusin igen:)                          

Ovido - Quiz & Flashcards