Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

20-1/10

Av sofie collén - 20 januari 2010 15:57

Hej i dag har den hära dagen vare super bra det gick så himmla fort:)

skola i morgon och sen helg.

Skulle gå och prata med Biller i dag och sa att jag jag gick hem för att göra teroi men hon var inte där hon va ledig i dag,men jag sa att jag bruka få det och just nu då det gäller körkortet brukar det gå bra.

Efter det följde jag med Tone på styliet och bokade klipp tid, och jag kollade hur mkt pengar jag skulle ta ut för att jag ska slinga håret jag ska ju som sakt bli blond igen .men det skulle gå på 350kr:) efter det gick vi och fikade sedan kom hennes gubbe Per och fikade han med.Det var trelvigt och få sitta och prata:) Sendan tog jag en promenad hem och när jag kom hem satte jag mig soffan för att värma mig litegranna,sen stannade en bil utanför och då kom mamma hem igen från kursen dom hade varit på,Då kom även Svärmor och Marie och börje in och fikade så det blir fören nu jag ska sätta mig med teroin.  Det

Det vart ju att jag satt och pratade med men nu har dom åkt hem och mamma är och handla till middagen.Så nu ska jag sätta mig och plugga med teroin och en massa annan läxa.

Ska även försöka hinna gå på gymet i dag:)

Skulle även vilja hinna upp på sjukhuset för att hälsa på farmor som ligger ine,hon fick åka in för hemkjänsten hittade henne avsvimmad i på sin toa vet inte hur länge hon hade legat där:/ vill att hon ska få komma in på ett hem så hon har uppsikt hela tiden,det är inge kul att då vi kan hitta henne avsvimmad:/ men hoppas hon blire bättre snart.  

ÄNTLIGEN ÄR DET SNART HELG!!!!!:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

               Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)   Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)   Den 5 april for jag och m...

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Ovido - Quiz & Flashcards