Direktlänk till inlägg 30 december 2010

ha varit hos tandläkaren i morese

Av sofie collén - 30 december 2010 10:37

  

god morgon sverige:) hur är det med er i dag?

I morse klev jag upp 20 i 6 duschade och borstade tänderna flera gånger om för jag skulle till tandhygeninsten , och hon höll med mig om att jag inte blöder lika mkt så det är ju hur skönt som hälst, det är ju ett tecken på att jag faktiskt ha blivit bättre på att ta hand om mina tänder ,för förut ha det gjort skit ont att gå till tandhygeninsten då hon ska rensa och göra rent men nu gjorde det faktiskit inte så farligt ont:) Så nu har jag rena och fina och putsade tänder till nyår:)

 I går var jag på spinning med My och hennes karl, är rätt jobbigt då man inte tränat på så länge men var ju på det i förgår med så de gick rätt bra ändå , men det är så skönt då man ha börjat komma i gång med träningen igen, får hoppas på att jag hinner med den nu då skolan börjar igen skolan tar ju upp så mkt tid så man hinner inte med att träna för alla läxor, men nu är det en termin kvar sen ska jag ägna mig åt att söka jobb och träna på kvällarna :)


I allfal så hade jag skrivit till min frisör på facebook, och frågade om dom hade en vågtång och vad dom kostade men hon sa att jag skulle titta på elgiganten, så får se i fall det blir en så blir det en OBH Nordica trippeltång som så många är så nöjd med,och den är inte så dyr heller, Johannes lillsaysters kompis lillasyster har en sån så nu skulle emelie vara snäll och kolla med hennes syster om jag fick låna och pröva den till nyår, så jag kan känna efter hur jag tycker den är så får vi se om det hamnar en sådan här hemma då sen nångong:) vi får se vad det blir, ska bli kul i såfall och ha lite vågit hår på nyår, nu längtar jag för vi blir några här hemma hos mig och Johannes och ska äta middag sen kanske vi dra ut på någon fest,men det ska bli riktigt kul i allflal:)

nä nu funderar jag på att ta mig en titt på stan så får ni ha en så bra dag som möjligt då:)

och de blir nog body pump i kväll:)

hejsvejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

               Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)   Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)   Den 5 april for jag och m...

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Ovido - Quiz & Flashcards