Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

toppen dag

Av sofie collén - 22 februari 2011 23:02

  

Har haft en toppen dag i dag på praktiken slutade klockan 21:00 så nu är det väll dax att gå till sängens för man ska vara praktiken åter igen i morgon bitti 07:00:D fran till 09:00 sedan ledig fram till klockan 13:00- 21:00:D

Ringde älsklingen i kväll och han hade varit och tittat på valparna i kväll:) så nu är det 4 st han funderar i mellan:) och en ha ju jag fastnat lite för men jag har ju bara sätt dom på bild men jag kommer vara den lyckligast än vilken valp det är :) men den jag har fastnat för har sin vita teckning som den har på bröstet så det ser ut som en slips:) riktigt charmtroll:) Men det komma vara heltt underbart då man vet vilken av dom som det är:) jag är verkligen hur glad som hälst:) längtar så otroligt mycket nu tills vi får hem våran lilla flicka:) Då har jag troligast min älskade pojkvän hemma på heltid igen:D Det kommer vara underbart att vakna till att ha en valp på morgonen och ha min sambo hemma igen och vakna tillsammans med han varje dag:) och kanske en valp i sängen, får se hur vi bestämmer oss med den saken:) nä nu ska jag gå och sova och drömma om min underbara pojkvän och valpen:) sov gott det ska jag göra:) nu vet jag ju vilka av valparna det kan bli:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

               Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)   Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)   Den 5 april for jag och m...

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Ovido - Quiz & Flashcards