Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av sofie collén - 14 augusti 2011 22:09

  Det känns lite konstigt i morgon är det den 15 agusti och jag ska börja på komvux och plugga upp matten och engelskan. Hade jag börjat på gb igen hade jag börjat den 24 och fått träffat min underbara klass som jag älskar.

 känns lite konstigt då man ska plugga på komvux och inte träffa sin klass som man har gjort i 3 års tid varje dag, jag saknar er <3<3<3

Men nu måste man ta sitt nästa steg i livet.

Jag bor med min älskade pojkvän och våran älskade valp vi bor i en lägenhet på stan, han har jobb jag har ställen jag kan gå in extra på. det känns otroligt bra nu är man lixsom vuxen:)

Av sofie collén - 14 augusti 2011 21:51

  Här är Plafonden jag beställde till våran ny tapetserade hall:) beställde två stycken till hallen:) jag tror det kommer bli super fint!:)

Ovido - Quiz & Flashcards