Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av sofie collén - 19 augusti 2011 03:29

        Nu är jag less på att sitta här. skulle så gärna vilja lägga mig i sängen med mina älsklingar och få sova bredvid dom :)

Av sofie collén - 19 augusti 2011 00:25

 

Det här kommer bli en grymt lång och tröttsam natt. Jag var ju jävligt dum som inte sov något tidigare i dag. Sitter nu här och försöker hålla mig vaken för att jag måste, och det känns sjukt jobbigt.Jag håller redan på att somna mitt huvud känns jätte tungt längtar till de här är gjort nu, lär nog sova en en sväng på dagen i morgon.


Ja vi kom hem från österforse kring 22:00  hade funderat på om jag skulle gå på gymmet men orkade inte de.

Sen funderade jag på om jag skulle rocka rockring och städa, men orkar inte de heller är alldeles för trött.


JAG VILL OCH BEHÖVER SOVA NU!!!!!


hoppas alla har en skön skönhets sömn.

Det ska jag ha i morgon då jag får sova

jag längtar!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards