Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av sofie collén - 16 augusti 2011 18:10

Har nu i dag haft min första matte lektion och jag tycker det gick bra, sen vare så lungt och skönt för vi var 5 st och det var otroligt skönt.


I morgon ska jag på min första engelska lektion och det ser jag verkligen fram i mot, nu ska det bli framsteg i min engelska snart kommer jag våga prata nu ska jag peppea mig själv och en så länge fungera det. :) Den börjar kl 10:00 och slutar 11:00 skönt verkligen kort dag:) Sen ska jag hinna med att gå på Nhi!:)

Nu ska jag sätta mig och försöka räkna några matte tal och göra klart med tvättstugan!:)

Av sofie collén - 16 augusti 2011 12:24

Ja då sitter man och dricker sin nutrillet till lunch innan man ska i väg på komvux, och då ska jag har matte kl 14.10 det känns som att det här kan bli bra känns skönt då det bara är två ämnen jag ska plugga så det är bara dom jag ska hålla reda på:) känns skönt får man se hur man tycker det känns efter första matte lektionen hoppas att lärarna är bra där på komvux:) Men det lär ju vissa sig men ska bli otroligt skönt att äntligen få klart matten!:) Men måste prata med dom för jag ska ju läsa engelskan på komvux med och min engelska lektion och matte lektion kommer att krocka på tisdagar. Matten börjar som sakt 14.10 och håller på fram till 15.20 mendans min engelska börjar 14.00 och håller på till 15.00, måste som sakt prata med dom och se så det löser sig. Än så länge känner jag mig ganska så peppad:) så jag hoppas motivtionen håller i sig. Men ni får hare så bra, ska leka med Iza lite innan jag far upp på komvux.

Ovido - Quiz & Flashcards