Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av sofie collén - 30 augusti 2011 22:46

 

Iza i fredags morgon då jag skulle packa det sista för resan till örebro, jag tror inte hon ville att matte och husse skulle åka.


Men vi hade en underbar helg i örebro på fredag då vi kom ditt så blev det lite krubb och sedan begav vi oss till en hemma fest bara några hus bortanför joanna, vi kom till fest och det var trevligt där. Jag hade en riktigt bra kväll. På lördagen väntade vi några timmar innan vi for någon stannas, men senare under dagen for vi till ett köpcenter så vi gick och tittade lite där. hittade kläder till dopet med.

Hann tyvärr inte träffa viktoria eller jonas jag trode ju att joanna hennes sambo bode ine i örebro med de var 3 mil utanför. Men det var trevligt. Nu vet man ju det så nästa gång kanske man kan lyckas hinna träffa dom.

På söndagen blev det dopet för Cassandra  åå vad fint de va. Efter dopet for vi hem till solle igen ,blev några timmar i bilen.

Men var verkligen en toppen helg!:)Men nog saknade man iza nå det var första gången jag ha varit i från hon sen vi skaffa henne. Visst gick de bra men saknaden fanns där.  men nu ska jag gå och sova.

I morgon har jag matte prov och engelska prov.

så Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards