Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av sofie collén - 17 augusti 2011 20:28

Hallå världen! hoppas ni har haft en en bra dag för det har jag haft! ha varit på komvux och haft min första engelska lektion och det känndes bra men är som sakt inte vann att prata med folk på engleska, men nu tror jag att jag kommer lära mig en heldel av engelska så nu kanske jag snart känner mig så pass duktig så att jag beställa mat själv då man far utomlands och såna saker. Känns som det alla i min engelska grupp grupp ligger på samma nivå och då känns det kannon. för då kan man fråga dom om hjälp utan att känna sig dum. längtar tills jag törs prata själv:) Men nu har jag ju engelska läxa varje vecka med så nu blire till och med att plugga hemma! Känns verkligen toppen det här med komvux känns som jag kommer lära mig mkt där.


Blev inget gym i kväll , men funderar på att ta en promenad då jag kommer hem vi får se hur det blir med det! Men annars blire hår träning på allvar igen till veckan! hare bra så hörs vi i morgon!

Av sofie collén - 17 augusti 2011 07:32

  Jag är uppe med tuppen ja, ställde kl på 06:00 gick in i duschen har fixat mig i årdning och nu dricker jag min frukost igen.

Ska åka upp med Iza till mamma så hon får vara där med henne då jag har min första timme, men min andra lektion i dag ska hon nog få vara själv igen det hade gått så bra i går, men de va jobbigt att åka och lämna henne sj. Men jag var borta en timme och då jag kom hem möte hon upp mig vid dörren de hade gått så bra:) När jag öppnade dörren så hoppade hon ner från soffan så de hade inte varit något problem hon hade gått och lagt sig. Jag är en stolt Matte!!!:D


Men nu ska jag dricka upp min frukost och sedan köra iza till mamma då:) sen får man se vad man tycker om första engelska lektionen, men den kommer nog kännas bra den med!:) Ha en bra dag så hörs vi något i kväll hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards