Alla inlägg under januari 2010

Av sofie collén - 11 januari 2010 21:27

hejsan allihopa:)

jag har varit medlem på www.blogg.se

men nu ska jag ta bort och börja berätta om mitt liv och min vardag och kärleken här i stället.

jag hoppas ni komma läsa ofta och att ni komma trivas:)

  

ja i dag var jag på skolan för första dagen efter lovet det var roligt att få träffa klassen igen:)

dagen gick fort.

vid halv 4 hade jag teori med Marcus på bilskolan, måste börja träna på teorin mkt mer nu hur ska jag annars få något körkort?

men det gick rätt bra ändå:)

jag och älsklingen åt middag här hemma med mamma och pappa. sen for jag och pappa  och gymade så har nyss kommit hem i från gymet:)

men i nu ska jag gå och duscha och sen åka hem till älsklingen:)

ska sova där i natt, i morgon är jag ledig men jag tänker inte säga varför:P

i går hade jag och älsklingen varit tillsammans i 2 år och 10 månader:) det känns verkligen super bra och jag vill forstätta leva mitt liv med dig:) jag älskar dig över allt annat<3  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards