Alla inlägg under augusti 2011

Av sofie collén - 3 augusti 2011 02:52

       

Min familj:) Kärlek!!!<3<3<3 

Av sofie collén - 3 augusti 2011 02:05

  Tog en bild från våran uppföddaren:)


Nu sitter jag här på jobbet, och tittar runt på datorn jag har med mig, gick in på Izas uppfödarens hemsida och tittade på en massa bilder då alla valparna var riktigt små fy så otroligt små dom ha varit, dom växer så

 otroligt snabbt. Den hära bilden är från då vi var och hämtade Iza jag var världes lyckligaste då.

Jag älskar verkligen våran hund. 

Hon får sin studer då hon bara bussar och springer runt.men som sakt nu måste hon ju dämpas och hållas stilla så det ska läka riktigt. Men hon älsklar att ligga och dra sig på morgon och hon tycker väldigt mkt om att pussas. Vi hade inte kunnat fått någon bättre valp. Hon blir bara snyggare och snyggare med. jag älskar verkligen våran hund hon är helt underbar. Hon har nu lärt sig att göra vacker tass hon lär sig så otroligt snabbt tycker jag. Nä det är verkligen en underbar hund och Charmar alla:)


Isabell du ska vara otroligt stolt över vad keela har skapat:)

Av sofie collén - 2 augusti 2011 13:36

I går var jag och jobbade på H jag började kl 11:00 och slutade 20:00. Då for jag sedan på gymmet var där kring halv 9:) och var färdig kring halv 11:) det var super skönt, sedan satt jag vid datorn då jag kom hem för att jag skulle försöka vara vaken så länge som möjligt men jag tror jag gick och la mig kring 12:30 och sedan vaknade jag i morse vid 12 och låg och drog mig till 20 över ungefär. Nu tycker jag att jag borde var utvildad så jag kan hålla mig vaken en hel natt ska i väg och jobba H igen och börjar 21:00 och slutar 07:00 Därför jag var vaken länge och sov längre på dagen så jag ska kunna hålla mig vaken i natt, men det ska nog gå bra:) Sen ska jag på urkult på lördag med hon som jag är kontaktperson till. Och på söndag ska jag i väg och jobba på Skogsgläntan där jag var och jobbade för två årsen sedan och jobbade under sommaren och sen extra på helgerna. har inte hört så mkt i från dom nu. Men nu ringde dom och självklart tackade jag ja:) Så det ska bli roligt att få komma ditt och jobba igen och då jobbar jag från 06:45-14:00:)

Ovido - Quiz & Flashcards