Alla inlägg den 4 januari 2011

Av sofie collén - 4 januari 2011 20:12

  

Nu ska jag försöka träna minst 3 dagar i veckan så jag hoppas jag känner att jag hinner det även fast det är en massa skolan. Ja nu är det verkligen en termin kvar sen har jag gjort mina år i skolan för ett tag för 1 eller två år. Har börjat skriva jobb ansökan så jag ska gå och lämna ut dom:) skulle vara illa om jag blev utan sommarjobb då jag alltid ha haft ett sommarjobb sedan jag fick börja sommarjobba, framför allt då jag ha tagit studenten och verkligen behöver pengarna:) så jag hoppas på att allt går kannon, och det skulle vara underbart att och få kunnas skaffa sig en hund:)

jag hoppas alla får ett bra 2011 för det ska jag försöka göra det bästa av för min del, men kommer både vara bra och dåliga studer kommer älska att få ta studenten, men kommer bli sin ledsna stud då man väll inser att klassen skijer sig ut på olika hål och flyttar . Men man få tänka på allt som ha varit bra, för nu vill jag att det ska hända något nytt för min del, och det är att man ha ett sommarjobb i allfal efter studenten. Men ni får ha en forsatt bra kvällen så skriver jag kanske i morgon. hejsvejs!

Av sofie collén - 4 januari 2011 16:01

 

hej alla bloggare nu är mitt första inlägg jag skriver för i  år:)

hur är med er? ha året börjat bra? det ha det gjort för mig kan inte klaga över något, fick ett mejl i går från den sidan där jag ha beställt min studen klänning ifrån dom sa att dom skulle skicka den till mig i går alltså måndag så nu längtar jag till då den kommer så ska jag se om jag kan ha den:) i kväll blire träning:)

Ovido - Quiz & Flashcards