Alla inlägg den 7 januari 2011

Av sofie collén - 7 januari 2011 22:12

 

Hejasan allihopa! dom ringde från bemmaningen i morse vi 12:00 och undrade om jag kunde komma och jobba på skogsglängan 14:00 till 21:00 och det gjorde jag var riktigt kul och få träffa alla goa gammlingar på avdelingen:) första gången jag jobbar nu sedan i sommras så få vi se om dom hör av sig något mer:)

iallfal så mejlade jag i dag till hemsida där jag hade beställt min student klänningen i från det saknaades 10 till 12 cm bak på ryggen för att jag skullle få upp den, så jag frågade om dom hade en i L och dom hade en hemma så nu ska skicka tillbaka M och få hem L så nu hoppas jag på det bästa:) håll en tumme för mig håller ni två så betyder det otur:) men nu ska jag vara social med älsklingen och hans bror och bara ta det lungt efter den hära arbetsdagen:) ha en fortsat trevlig kväll hejsvejs!:)

Ovido - Quiz & Flashcards