Alla inlägg den 29 januari 2011

Av sofie collén - 29 januari 2011 16:21

 

nu har jag pluggat färdigt för i dag:) så nu ska jag mysa en massa med johannes rästen av dagen ,sen blire inge plugg i morgon förs ha han ha farit till s-holm, efter det blir till att sätta sig igen:/ kommer bli en jobbig dag i morgon:/ men han kommer nog hem till helgen hoppas jag:) <3 

Av sofie collén - 29 januari 2011 14:39

  

i bf  håller vi på med ett arbete om hälsa , och jag håller på med hudens hälsa, så i helgen blir det att plugga en massa för det hära ska var klart tills på tisdag, i dag hade jag bara viljat varit ledig och fått umgåts med min underbara pojkvän som åker till s-holm i morgon för att jobba lite. kommer sakna han här hemma.  men nu måste jag plugga vidare så jag får det hära gjort så jag kan mysa med älsklingen i kväll utan att behöva plugga ,det skulle vara underbart.  Jag tror att engström skulle komma och hälsa på oss i kväll :) 

men nu får ni ha en bra dag. Min ser ut som så att måsta plugga:/ blää 

Ovido - Quiz & Flashcards