Alla inlägg den 20 januari 2011

Av sofie collén - 20 januari 2011 16:25

har hittat riktigt snygga jeans som jag vill ha:) nån gång då man har dom pengarna och har råd till dom:)

              

Av sofie collén - 20 januari 2011 16:24

mår mycket bättre i dag. så i morgon hoppas jag på skolan:)

Av sofie collén - 20 januari 2011 14:15

åå magen blir bara större och större på hon:) nu äre 9 dagar kvar tills valparna är beräknade att titta fram, hoppas de inte går över tiden:)

Av sofie collén - 20 januari 2011 11:40

  

Har nu varit hemma i två dag på grund av att jag inte varit nå pigg. men ska väll försöka på på skolan i morgon har ju ändå bara en lektion. Sen är andra veckan gjort efter lovet:)

Skulle försöka fixa praktikplats den hära veckan men har inte blivit av då jag har varit hemman två dagar:) så det blir till att kolla upp tilll veckan vi har ju praktik vecka 6,7,8,9 och efter vecka 9 och då är det vecka 10 och det inbär lov igen snacka om super skönt och vad jag längtar.


Vi får väll se om det kanske ha flyttat hem en sån hära fyrbent vän till mig och Johannes kanske i slutet av mars. vi har pratat om det länge att skaffa en, och vi ha varit i kontakt med olika kennlar, och vi hittade en som vi tyckte värkade vättig, och det är utan för s-holm:) men det gäller ju att Johannes bestämmer sig hur han vill till då kenneln ringer för det är nog inte så länge kvar. Måste kolla varje dag om dom ha skrivit något nytt på deras blogg:) Och valparna kommer att föddas den 29 inte alls så länge kvar:) jag hoppas hoppas verkligen:)

Ovido - Quiz & Flashcards