Alla inlägg den 26 januari 2011

Av sofie collén - 26 januari 2011 14:49

sitter på skolan och har sykosocialt, tycker det är intressant men det är väldigt hemst att det händer såna hära saker.

Jag tror religons provet kan ha gått rätt så bra bättre en förväntat i allafal.jag skrev i allafal jag brukar inte komma i håg det jag pluggat på så det brukar mest bli att jag lämna in något tomt och sedan fått göra om prov, men det känns rätt bra i dag:) 10 i 3 slutar den hära lektionen så sedan har vi svenska sen är den hära dagen slut, riktigt skönt. Sen blire hem och titta på bloggen om valparna och göra mat och damsuga och plugga:/

men nu ska jag börja vandra till svenskan:)

Av sofie collén - 26 januari 2011 08:52

 I dag har vi religons prov, och jag känner mig inte redo, men jag ska göra mitt bästa, så äre bara att hoppas på att det går bra, annars äre ju kannon bra att man får göra om provet:)   

Av sofie collén - 26 januari 2011 07:19

 

jag blev på sånt bra humör den här på morgonen jag blev verkligen super glad började nästan att grinna utav lycka:) jag är gladare än vad jag ser ut att var på bilden men den hära bilden passar mitt ansikte nu mitt leende ser verkligen ut så här nu . Jag och Johannes ha ju pratat om att vi ska skaffa en valp,och det lutar sig mer och mer till att det kan hända, kenneln vi har pratat med skulle få valpar den 29 januri men valparna kom i natt ha varit in på deras blogg och läst och sätt dom små valparna hon upptaterade 04:15 så nu har dom små kommit till världen:) det blev 6 tikar och 4 hanar:) jag är verkligen super glad, och johannes pratade med kenneln i går och vi hoppades att allt skulle gå super bra och det gick super bra som hon skrev:) Och nu ska johannes få åka ner till s-holm och jobba lite, så nu ha tid att hälsa på dom mer än en gång:) så nu hoppas jag att beslutet kommer att bli att vi ha en valp här hemma i slutet av mars:) ni kan inte förstå hur glad jag är hur glad som hälst. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ovido - Quiz & Flashcards